שינה בבית של אחרים

שלום וברכה

אשמח לקבל ידע בדילמה שעולה בי ומציפה אותי בכל פעם כשבנותי מקבלות הוראה במוסדות בהן הן לומדות ללמוד למבחנים או להגיש עבודה עם קבוצת בנות שהמורה הכתיבה כאשר החלטה כוללת גם לישון אצל מי שהמורה קבעה
ואני מן האמהות השייכת לדור הקודם שיושנים בבית בלבד!
כיצד אוכל להתנהל עם הדילמה הזו ??

כאשר הבנות פוחדות שאשתף את המורה בעלת הרעיון בדילמה וחוששות גם מלחץ חברתי !
אשמח למענה שיהיה פתרון טוב ומועיל לרווחת כל הצדדים מבלי לפגוע באיש

שלום וברכה,

הגישה שלך כאמא האומרת שישנים רק בבית הוא מובנת מאוד. אבל אם מקובל אחרת בכיתה של הילדות שלך ויש לחץ חברתי סביב זה, לא כדאי להיות חריגים ולהעצים את הלחץ החברתי.

כדאי להשים לב לכמה דברים: .א. לשמור על תקשורת טובה עם הבנות, כדי שרגישו בנוח לשתף אותך בכל מה שקורה, ולוודא שהכל בסדר. ב. לוודא שהולכות לישון רק בבתים שאת מכירה ויודעת שהכל בסדר שם, ולהגן עליהם כמובן מסכנות אפשריות. ג. ניתן גם לשתף את המורה ללא ידיעת הבנות, ולבקש ממנה שתנסה בצורה חכמה לשנות את סדר הלמידה למבחן באופן שלא יצטרכו לישון אצל בנות אחרות. כל זה במידה והמורה מוכנה להתחשב וזה אפשרי מבחינתה, לעשות את זה בצורה חכמה.

אם זה לא אפשרי, נעשה את המיטב שהמציאות הזו תהיה במינימום האפשרי ומתוך הגנה על סכנות, אבל לכאורה קשה יהיה לאכוף את זה בצורה שלימה, למרות שמאוד מובן הגישה שלך כלפי העניין, כדי לא ליצור קונפליקט אצל הילדות, ושיהיו שונות ויהיה עליהם לחץ חברתי.

מקורות