נושא: זוגיות

פלאפון עם אינטרנט

יש לי מושפעת שלבעלה יש פלאפון עם אינטרנט פתוח. הוא חסידי מאוד, אבל בסופו של דבר רואה תמונות נשים (גם באתר של בנק זה עולה…, גם אם האינטרנט חסום). היא מאוד חוששת. גם על היראת שמיים של בעלה. גם על זה שיחשוב רק עליה ולא על אחרות וגם על חינוך ילדיהם. הם שוחחו על זה כמה פעמים. בעלה באופן כללי מסכים על העניין אך בפועל דבר לא השתנה. הוא צריך את האינטרנט וזה די רחוק מהמציאות שמשהו ישתנה לפחות בקרוב. היא טרודה מאוד. כיצד עליה לנהוג? מהי התנועה הנפשית שעליה להעמיד בה את עצמה?

שלום וברכה
יש כאן שני עניינים שצריך להשים לב אליהם שלא יפגעו. א. קשר הזוגיות והתקין והשלום בית ביניהם. ב. ענין הצניעות ושמירת העניים וכו'.
צריך להסביר לאותה אשה, שזה טוב מאוד שאכפת לה המצב הרוחני בבית ושל בעלה, אך זה חייב להיות מתוך מקום 'מתוקן' ביחסים ביניהם.
היא צריכה להעמיד עצמה במקום שסומך על בעלה ונותן בו אמון, ולדעת שהיא לא 'אחראית' על עולמו הרוחני. וביחד עם זה, טוב שחשוב לה המצב הרוחני שלו, והיא צריכה להמשיך ולהעלות את הנושא הזה מידי פעם, אך להקפיד שזה לא יהיה מתוך פחדים ומקום פנימי של חוסר אמון, אלא מתוך מקום של שותפות ואמון הדדי, באוירה טובה ונעימה, ומקום שרוצה בטובת שניהם ובטובת הבית.

מקורות