בהלכה כתוב שאם ספק נוצר במקום קבוע ומסויים אז לא הולכים כמו הפסיקה ההלכתית של אחר הרוב, אלא הספק הוא שקול,. אשמח להסבר והבהרה בנושא זה, להבין כיצד צריכים להתייחס אליו באיזה מקרים כן ובאיזה לא? תודה רבה.
בהלכה כתוב שאם ספק נוצר במקום קבוע ומסויים אז לא הולכים כמו הפסיקה ההלכתית של אחר הרוב, אלא הספק הוא שקול,. אשמח להסבר והבהרה בנושא זה, להבין כיצד צריכים להתייחס אליו באיזה מקרים כן ובאיזה לא? תודה רבה.
אנו משתמשים בקובצי Cookie כדי לשפר את חווית הגלישה שלך ולנתח את תנועת הגולשים באתר. האם את/ה מסכים/ה לשימוש בקובצי Cookie?