'בעל תוקע' שטועה בתקיעות של 'מעומד' (הנערכות בתפילת מוסף), האם עליו לחזור ולתקן התקיעות, או שמאחר וכבר יצאו הקהל ידי חובתם מהתורה בתקיעות של 'מיושב' (הנערכות לאחר קריאת התורה), שוב אין צורך להקפיד בטעויות?
'בעל תוקע' שטועה בתקיעות של 'מעומד' (הנערכות בתפילת מוסף), האם עליו לחזור ולתקן התקיעות, או שמאחר וכבר יצאו הקהל ידי חובתם מהתורה בתקיעות של 'מיושב' (הנערכות לאחר קריאת התורה), שוב אין צורך להקפיד בטעויות?
אנו משתמשים בקובצי Cookie כדי לשפר את חווית הגלישה שלך ולנתח את תנועת הגולשים באתר. האם את/ה מסכים/ה לשימוש בקובצי Cookie?